دنیای رنگی رنگی

بهترین مقاصد سفر برای معتادان به لوازم تحریر

اگر شما هم به لوازم تحریر اعتیاد دارید ما در اینجا بهترین مقاصد سفری که می توانید انتخاب کنید را معرفی کردیم. چه کسی می‌گوید نمی توانید عشق خود به لوازم التحریر را با تعطیلات خود ترکیب کنید؟ چه در حال کاوش در تاریخ ساخت کاغذ و دفتر یا کشف منشأ خوشنویسی معاصر باشید، این مقاصد بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات و وقت آزادتان است که می توانید بسیار از آن لذت ببرید. 

موزه قلم در بیرمنگام

سفر به موزه قلم بیرمنگام که در قلب محله جواهرات شهر قرار دارد، برای هر معتاد لوازم التحریر ضروری است. تولید نوک قلم های فولادی در دوران ویکتوریا در سراسر بیرمنگام یک تجارت مهم بود. با 129 شرکت محلی که حدود 8000 کارگر را استخدام می کردند تا تجارت قلم شهر را به حرکت درآورند.
موزه قلم به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا درباره نقش بیرمنگام در صنعت قلم اطلاعات بیشتری کسب کنند. بیاموزید که چگونه تولیدکنندگان برجسته قلم تاسیس شدند و نقش این صنعت در راه اندازی دانشگاه بیرمنگام.
بازدیدکنندگان می‌توانند دست خود را در نوشتن با قلم و جوهر امتحان کنند، اصول اولیه خوشنویسی را بیاموزند، از گرافولوژی (خط شناسی) برای تجزیه و تحلیل دست خط خود استفاده کنند، تجربیات دست اول کارگران قلمکار را بشنوند و خیلی چیزهای دیگر.

+ نوشته شده در  سه شنبه 29 آذر 1401ساعت 13:41  توسط علی راد  بازدید 94 برچسب ها: سفر, موزه لوازم تحریر, عاشقان لوازم تحریر, معتاد لوازم تحریر, موزه فایبر کاستل,موزه در ژاپن,

چرا بعضی ها خوش خط اند بعضی ها بد خط؟؛ بدخط خلاق و باهوش

بر اساس علم گرافولوژی که به آن تحلیل دست خط نیز گفته می شود، نحوه ساخت حروف و کلمات می تواند بیش از 5000 ویژگی شخصیتی مختلف را نشان دهد. جایی که "دست خط زشت" نشان دهنده مقدار معینی از توشه عاطفی است. بسیاری از نویسندگان که دست خط خوبی ندارند؛ تمایل دارند که از نظر احساسی بی ثبات باشند و نه فقط بی ثبات، حتی بدخلق،  دست خط زشت همچنین می تواند نشان دهنده عدم ثبات و تعدادی چیزهای دیگر باشد.

 


نمايان شدن شخصيت با امضا؛ راز دیگران را حدس بزنید

هر بار که امضاي خود را روي يک تکه کاغذ مي‌کشيد، براي خود و به دنيا مي‌گوييد:

"ببين، من اين هستم. اين چيزي است که مي خواهم در مورد من فکر کنيد. اين راهي است که من مي خواهم ديده و شناخته شوم. مهم نيست شخصيت واقعي من چيست.»

اگر مي‌خواهيد بدانيد بغل دستي‌تان، واقعا کيست و چه ويژگي‌هايي دارد، بهتر است يک قلم و کاغذ جلويش بگذاريد و بخواهيد براي يادگاري هم که شده به شما امضا بدهد. متخصصان نشانه‌شناس و گروهي از روانشناسان، معتقدند شيوه امضا کردن آدم‌ها مي‌تواند برخي از خصوصيات‌شان را آشکار کند و به ما بگويد که در مقابل‌شان بايد چه رفتاري را در پيش بگيريم.